Möbler

Hei folks. 1 maj flyttar jag in i en etta som jag fick häromdan utan att röra ett finger... Flyt :) .. 45 kvadratmeter och 3100 kr i månaden. Kan det bli bättre??? nja..... Men nu ska vi iväg jag bror min och Sofie. Kolla på soffor. Den ena är bädd soffa också. Fördel för vännerna som har en bit ifrån Karlstad ;=) Men lär väll la inte få så möe besök ändå... Björn och Manne drar ju till Tyskland. Jag är glad för deras skull. Men kommer sakna er.... Men visst fan någon tur ner och upp fort kan det bli ;=) ... Igår då. Blev lite dricka och lite små negativa grejjer som hände. Full fest på stan. Arena av alla ställen. De som känner mig vet att jag inte blir sne eller sur allt så ofta. Men igår sne tände det rejält i skallen. Vet inte varför. Men det handlar om en kvinna. Kanske är det så att jag tycker om henne så mycket att jag inte kunde kontrollera det??? Iaf skäms lite för det. Att jag blev sur. Men det har aldrig hänt förut. Så är det iaf. Så äre, nu åker vi och kollar soffor. Puss alla glada människor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0