Lördag

Helt spik nykter!!! Skönt som fan. Men inte låg jag hemma och tölade för det. Åkte till Lotta vid 19:30 tiden. Lite sen skulle ha varit där vid 19:00. Men var tvungen att stanna till vid Maxi och köpa en blomma. Det blev en kruka med en liten växt i. Det roliga är att samtidigt som jag stod där så var det två andra killar som skulle till Lotta också, de köpte samma kruka med växt i. Fast svart kruka som tur var. Men världen är bra liten :) Det var trevligt hos Lotta det kom en del folk. Sen fick jag hämta lite folk vid Kenneths. En hel drös med Hagförsingar:) Två vackra damer och en trevlig prick vid namn Robert.
Iaf kvällen gick. Sedan åkte jag och Hagförsingarna till Hagförsingens lgh :) Hon vid namn Sofie. Mycket Hagfors här nu ;) Runt midnatt drog vi oss till Harrys. Första gången jag var där men absolut inte sista gången. För i rätt sällskap så är det helt ok. Övervåningen är mer dans osv. Medans därnere är alla de lite äldre som inte orkar dansa :=) Skämt å sido... Men ett ställe där man kan prata så att säga.. Jag vill tacka Sofie, Carola och Robert för en fantastiskt rolig kväll helt nykter. Ni är stora Hagförsingar i mitt hjärta. Hur många Hagförsingar finns det? haha... Om inte ni tycker detta är något kul så kan jag medela att jag ler iaf lite :)
Och så vill jag medela att jag har inte tagit en snus på 12 dagar nu och 7 timmar och 33 min.

Kram alla glada människor

Kommentarer
Postat av: ♥ Sofie - welcome to my world ♥

de va sköjj igår du! :D

2009-03-15 @ 15:12:52
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Postat av: Mia Tång

Spik nykter låter bra!!!



Kolla in webb platsen www.spiknykter.nu



Ps bra att morsans (jag) ute liv är ett minne blott, Harrys var en favorit nämligen ler



Kram//Mamma

2009-03-16 @ 09:11:46
URL: http://www.prettyways.se
Postat av: ♥ Sofie - welcome to my world ♥

Du vet du kan fortfarande blogga fast inte designen e klar .. hihi :)

2009-03-17 @ 23:53:19
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0