Hagförs

Det har verkligen varit en händelse rik helg i lilla orten Hagfors. Ligger i Värmland till er som inte vet det. Men glad är jag att man inte är där ifrån.... Iaf jag och Sofie satte oss ganska sent i fredags och åkte mot Hagfors. Det är typ fredagen. På vägen dit ringer Carola, Sofies syster och säger att Mathias har gjort taco gratäng till oss. Från 70 till 110 km/tim ;) Gott de. Carola har träffat en väldans trevlig snubbe. Han drack inte med oss men ändå var han med ut. Jag fick han att dansa till och med! Nykter! Ja lite granna iaf. Förbi hennes mor och styvfar innan Carola så vi fick lämna av oss kläder och allt sånt. Iväg till henne och gratängen. mums... Par middag som vi sa.  Även Sofies mindre syster Emma var där med sin kille. Fast nu är hon singel. Men det är en annan historia som jag inte vill skriva om. Så vi var iaf 3 par just då. Jätte trevligt. Ja vi gick och la oss inte allt för sent. Sov i en liten stuga bredvid hennes mors hus. Mysigt!!! Ja just det syskonen hade fixat en docka med skylt ovanför vid vägen för Marianne fyllde 50 år. Men lördags morgonen blir jag väckt av en iskall Sofie som kramar om mig. Då har hon varit ute ganska tidigt och satt upp skylten igen som blåst ner. Bara att vakna dåva :=) .... Bilarna tutade hela tiden å.... Vi började dricka ganska tidigt. Och det slutade vid 3 på natten. Nu hoppar jag över en massa för jag orkar helt enkelt inte skriva ner allt... Kom nyss hem. Bjuder på några bilder iaf.... Ja nu var det segt så bilder kommer imöra istället :) Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0