kl 22:47 den 5/5-09 :)

En liten uppdatering snabbt bara. Idag så har jag jobbat som vanligt 7-16 därefter for jag iväg hem ganska snabbt till min älskling :) Vem det är får ni lista ut själva.... :) Vi drog in till stan. Raka vägen till domus optik. Där Sofie skulle fixa sina glas ögon. Jag skulle fixa med glas ögon sj men valde istället synoptik då jag har varit där förut med syn test. Så på torsdag ska det avgöras vilken skärpa det blir på glasögonen. Det blir nog kul..... Som tur är så gäller det endast när jag kör lastbil.
Aa iaf efter synoptik drog vi till HM så S fick köpa nya strumpbyxor. Thats it. Dagens höjd punkt blev maten vi köpte därefter på pekås. Pasta Bolognese:) Gott som fan. Bild? Besök http://www.bilddagboken.se/EddieOfSweden

Godnatt alla nu är jag trött efter all träning :) ....


puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofie ♥

Efter all träning eller (a) hahaha :D

2009-05-11 @ 11:50:04
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Postat av: jimmi

eddie glasögon är ett enda ord

2009-05-14 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0